Bestel- en retourinformatie

 

 

Als groothandel levert Lucky Light Projectverlichting B.V. lichtbronnen, armaturen en volledige installaties.

Wij hechten waarde aan een zo hoog mogelijk serviceniveau en het leveren van hoogwaardige producten. In combinatie met ons gedegen verlichtingsadvies op locatie, maakt dit dat wij inmiddels meer dan 20 jaar succesvol actief zijn. Daarbij zijn wij deels voorraadhoudend: een groot deel van ons assortiment kunnen wij binnen 1-3 werkdagen leveren.

Onze werkwijze maakt dat wij concurrerende prijzen kunnen hanteren. Wanneer u een product van ons ergens anders goedkoper vindt, gaan wij via onze ‘elders goedkoper-pagina’ graag voor u na of wij een lagere prijs kunnen hanteren.

Wij zijn graag zo transparant en duidelijk mogelijk over wat u van u ons kunt verwachten. Wanneer u vragen heeft over de informatie op deze pagina, staan wij u via 055 - 534 59 05 of info@luckylight.nl graag te woord.

Levertijden

Op onze website vindt u een levertijdindicatie. Wanneer u bij ons bestelt, ontvangt u deze ook per e-mail. De levertijdindicatie is doorgaans nauwkeurig, maar het kan voorkomen dat onze pakketvervoerder GLS te maken heeft met vertraging, of dat wij een product later ontvangen dan normaliter het geval is. In het laatste geval proberen wij u hier ook altijd zo snel mogelijk van op de hoogte te stellen.

Verzendkosten

Deze bedragen € 5,25 excl. btw voor bestellingen tot € 100,- excl. btw en verwijderingsbijdrage. Wij rekenen geen verzendkosten vanaf dit bedrag.
Wanneer u uw bestelling op wilt halen bij een afhaalpunt bij u in de buurt, bieden wij u deze mogelijkheid aan via pakketvervoerder GLS.
Let op: Er geldt een lengtetoeslag van € 25,- excl. btw bij verzending van lengtes langer dan 2 meter bij leveranties in Nederland onder € 750,- excl. btw.

Retourinformatie

Ook als particulier bent u van harte welkom om bij ons te bestellen. Als particulier heeft u de mogelijkheid om producten binnen 14 dagen zonder opgave van reden te retourneren.
Wij vragen u zowel als particuliere en zakelijke klant:

  • Retourzendingen te frankeren.
  • Rekening te houden dat de verzendkosten voor retour voor u als klant zijn
  • Rekening te houden met retourkosten die wij u moeten doorbelasten vanuit de fabrikanten SLV, Kanlux en Megaman.
  • Bij omruilen van producten rekening te houden met bestelkosten die wij opnieuw in rekening brengen.
  • Goederen onbeschadigd en in originele verpakking te retourneren.

Het bovenstaande garandeert dat wij ons prijsniveau kunnen handhaven en de kosten voor retourafhandeling kunnen beheersen.

Wanneer wij een foutieve levering doen, kunt u deze vanzelfsprekend kosteloos retourneren. Net als wanneer er een defect of breuk is bij levering. Een retouraanvraag kunt u hier online plaatsen.